TIN CAN

Over ons

We houden van ons vak. We omarmen creativiteit. We zijn ervan overtuigd dat er een oneindig aantal ideeën zijn. Maar het beste idee is nog steeds niet gevonden. Met die overtuiging ontwikkelen we concepten voor omroepen en adverteerders, waarbij de kracht van het format wordt vergroot door de kwaliteit van de productie. 

Mensen zijn gefascineerd door bewegende beelden. De eerste stille film, het televisiedebuut van Elvis Presley, de maanlanding, de onthulling van wie JR doodschoot: allemaal beelden die tot onze verbeelding spreken. Beelden die fascineren, verrassen en verwonderen. Mensen praten erover, het worden onuitwisbare herinneringen, mijlpalen in de menselijke geschiedenis. In de wetenschap dat onze tijd een andere manier van produceren vereist, willen we een bijdrage leveren aan dat proces. We willen helpen met het schrijven van geschiedenis online, op tv of via elk ander apparaat. 

Wij zijn conceptuele denkers. Wij geloven in de kracht van een idee. We willen dat het best mogelijke idee het best mogelijke resultaat voor onze klanten oplevert. Dus we geloven dat het de moeite waard is om wat extra tijd te nemen om na te denken, om er zeker van te zijn dat we elke optie overwegen. Daarom vertalen we ideeën in formats die we kunnen gebruiken om unieke inhoud te ontwikkelen als antwoord op unieke vragen.

 Onze passie is om bewegende beelden te gebruiken om een ​​relevant verhaal op een unieke manier te vertellen. En dit doen we met de beste mensen uit het vak. We werken met een goede mix van ervaren professionals en jong talent, omdat ontwikkeling een proces van vallen en opstaan ​​is, van fouten maken om de juiste keuzes te maken. Met zoveel mogelijk nieuwe inzichten, gecombineerd met evenveel expertise.

We vinden het ook leuk om onze klanten mee te nemen in het creatieve proces. We streven ernaar om alle beschikbare kennis over een kwestie te gebruiken om tot de essentie te komen, en vervolgens een oplossing te bedenken die de tand des tijds doorstaat. Een die de basis legt voor iets dat ons leven beter maakt: een duurzame relatie.

Lennart Pijnenborg

Producer

Sipke Dijkstra

Producer

Max Apotowski

Hoofdredacteur

Saskia Verhoeff

Head of productions

Stella Gommans

Management assistant

Dany Verstraete

Account director

Laura Witbraad

Creative 

Kay van Dorp

Producer

Anneloek Verwoerd

Producer

Suzanne Maessen

Finance

Rick Bossers

Camjo | Editor

Aschwin Rinsma

Design

Mark Wijnker

Eindredacteur

Twan van de Nieuwenhuijzen

Hoofdredacteur

Robert Voorzaat

Camjo | Editor

Elsa de Both

Editor in chief

Kitty van Stein

Producer

Mitchel Verbond

Editor | Camjo

TIN CAN Nieuwsbrief | Nieuwe programma's | Kandidaten | Studio publiek

Weet het als eerste

© 2019 TIN CAN

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon